IJsclub

Abonnementhouders

De Doornsche IJsclub heeft circa 900 abonnementhouders die ieder jaar hun abonnement thuis bezorgd krijgen tegen een gereduceerde prijs. Bent u nog geen geregistreerd abonnementhouder dan kunt u zich via deze website aanmelden bij de ijsclub.

Prijzen geregistreerde abonnementhouders (voorverkoop 1 maart tot 1 dec)

Gezinsabonnement€ 17,50
Individueel abonnement

Donateur
€ 10,=

€ 15,- / € 25,- / Nader te bepalen

Reguliere prijzen abonnementen (seizoen 1 dec tot 1 maart en aan de kassa)

Gezinsabonnement€ 27,50
Individueel abonnement€ 20,-

Losse kaartjes aan de baan

Volwassenen€ 3,50
Kinderen tot 14 jaar€ 2,50

Bestuur IJsclub

Auke Porte (Vz)
Cees Schippers (Secr)
Eric Panhuis (Penn)
Theo Schippers(Lid)
Dik Bakhuizen (Lid)
Frederik Swart (Lid)

Vrijwilligers Doornsche ijsclub

Het gehele jaar door worden er op dinsdagavond tussen 19 en 20 uur diverse werkzaamheden aan het gehele terrein uitgevoerd. Werkzaamheden zijn bijvoorbeeld grasmaaien, snoeien, schoon houden van de baan, onderhouden van machines en gereedschappen, onderhoud en schoon houden van kantine en overige faciliteiten op het terrein. Aansluitend kletsen we bij met koffie of thee. Kom gerust eens langs op een dinsdagavond.

Tijdens een vorstperiode wordt de vrijwilligersgroep vergroot met ijsmakers (in ploegendienst), toezichthouders, kaartverkopers, kantinebezetting, EHBO team, etc. Nieuwe enthousiaste vrijwilligers zijn ook hiervoor altijd welkom.

Contact: info@doornscheijsclub.nl